25 stycznia 2019 roku w Szkole Podstawowej nr 32 z Oddziałami Integracyjnymi im. Małego Powstańca w Warszawie odbył się Międzyszkolny Konkurs Kolęd i Pastorałek, w którym wzięły udział dziewczynki ze scholi Promyki Miłosierdzia: Asia Nowak i Ania Bojar a także dziewczynki ze Szkoły Podstawowej nr 85, która jest na terenie naszej parafii.

Hanna Sikora w kategorii soliści decyzją Jury zajęła I miejsce za wykonanie pastorałki Zbigniewa Preisnera: "Całą noc padał śnieg", Joanna Nowak w kategorii soliści decyzją Jury otrzymała wyróżnienie za wykonanie kolędy z Musicalu Metro: "Uciekali", Anna Bojar i Helena Górka w kategorii duety decyzją Jury otrzymały wyróżnienie za wykonanie pastorałki: "Mario, czy już wiesz".

Sobota, czwartego listopada, na długo pozostanie w naszej pamięci i bardzo radosnych wspomnieniach. Rześki, sobotni poranek przywitał naszą pielgrzymkową grupę, w której nie zabrakło parafialnej scholi „Promyki Miłosierdzia”, naszych animatorów muzycznych, rodziców i dzieci z naszej wspólnoty parafialnej. Nad całością wyjazdu czuwał Ojciec Tomasz i nasze Siostry Felicjanki S.M. Klaudia i S.M. Florentyna. Na szczęście nikt nie zapomniał zapakować do plecaka dobrego humoru i po wspólnej modlitwie wyruszyliśmy w drogę. Pierwszym punktem naszej wyprawy był Niepokalanów i spotkanie ze świętym Maksymilianem. Wizytę w tym wyjątkowym miejscu rozpoczęliśmy Mszą święta w kaplicy, w której modlił się sam święty Maksymilian. Brat franciszkanin opowiedział nam o życiu i powołaniu Rajmunda i dalszych jego losach w zakonie, aż po męczeńską śmierć w obozie w Auschwitz. Po Mszy świętej mieliśmy możliwość ucałować relikwie św. Maksymiliana - wielkiego czciciela Niepokalanej oraz obejrzeć celę zakonną i pamiątki z nim związane. Każdy z nas otrzymał medalik z Matką Bożą Niepokalaną.

Piękna pogoda, którą cieszyliśmy się przez cały dzień sprawiła nam wiele radości. Nie zabrakło również pamiątkowego zdjęcia przy figurze św. Franciszka. Kolejnym punktem naszej pielgrzymki, były odwiedziny w straży pożarnej Ojców Franciszkanów. Jeden z braci strażaków oprowadził nas po remizie i części muzealnej opowiadając o różnego rodzaju akcjach ratowniczych, w których brali udział franciszkańscy strażacy. Przed remizą spotkaliśmy grupę w mundurach, ale nie strażackich. Skauci Króla, którzy tego dnia ćwiczyli skautowską musztrę bardzo spodobała się naszym Promykom, które błyskawicznie dołączyły do ćwiczeń. Po zakończeniu iście wojskowych manewrów ruszyliśmy w dalszą drogę. Kolejnym punktem naszej wyprawy była wizyta w Żelazowej Woli – miejscu narodzin Fryderyka Chopina. To wyjątkowe miejsce zrobiło na nas bardzo duże wrażenie. Piękny dworek-muzeum jest położony w malowniczym parku gdzie utwory skomponowane przez naszego wybitnego Rodaka wydobywają się dosłownie z zakamarków ukrytych pod ziemią. Niestety nasz dzień powoli dobiegał końca i trzeba było wracać. Zmęczeni ale pełni wrażeń i radosnych przeżyć wróciliśmy szczęśliwie do Warszawy.

DSCN7749DSCN7754DSCN7768DSCN7769DSCN7775DSCN7782

pozostałe zdjęcia można obejrzeć w galerii: Niepokalanów

Dzieci ze scholi wraz z siostrami katechetkami uczestniczyły w Warsztatach Muzycznych w Łodzi prowadzonych przez Zespół Mocni w Duchu, gdzie przyjechały schole z różnych stron Polski. Dzieci grały na instrumentach, śpiewały i świetnie się bawiły. Po wspólnej Eucharystii na zakończenie warsztatów odbyła się prezentacja każdej grupy wiekowej.

Schola „Promyki Miłosierdzia” brała udział w VIII WARSZAWSKIM FESTIWALU PIEŚNI CHRZEŚCIJAŃSKIEJ „ZAUFAJ PANU” dn. 22.04.2017 r. w Ursusie. Dnia 28.05 odbył się Koncert Laureatów, podczas którego młodsza schola śpiewała piosenkę pt.” Jana Paweł II Wielki” oraz Leonia z kl. 2b ”Im więcej mam lat”, po koncercie laureatów ogłoszono wyniki:

kl. I - IV

• I miejsce zespół : schola Promyki Miłosierdzia : piosenka pt.: „Jan Paweł II Wielki” / 11 dzieci /
  • II miejsce solo: Leonia Szczepanowska Lay „Im więcej mam lat”

Kl. V-VI

• II miejsce zespół : schola Promyki Miłosierdzia piosenka pt.: „Błogosławieni miłosierni” / 13 dzieci
  • III miejsce solo: Pola Szczycińska: „Anioł Stróż”

Gimnazjum

• III miejsce solo: Maria Dubielecka „Maryjo chcę zamieszkać z Tobą”

20170528 16530320170528 165852

12.01. 2017 r. Dzieci ze scholi wzięły udział w XI Wojewódzkim Konkursie Kolęd i Pastorałek w Domu Kultury „KADR”. Śpiewały w dwóch kategoriach wiekowych: kl. I - III i IV-VI. Łącznie występowało 32 dzieci. Schola młodsza śpiewała pastorałkę pt.: „Hej kolęda, kolęda”, a starsza ”Do szopy, hej pasterze” w nowej aranżacji.

31.01. 2017 r. ogłoszono wyniki: Schola starsza zajęła III miejsce.

20170131 14332920170131 15254720170205 115549dsc 0026 800 x 600

Naszą zimową przygodę rozpoczęliśmy Mszą św. w naszej parafii św. Szczepana. Podróż autokarem minęła spokojnie. Dotarliśmy do ośrodka na obiadokolacje. Mieszkaliśmy w pensjonacie „U Florka II”, a smaczne posiłki zapewniał nam znany od lat pan Darek.
     Następnego dnia uczestniczyliśmy we Mszy św. w przepięknej kaplicy na Jaszczurówce, po czym udaliśmy się na stok narciarski w Pardałówce. Niektórzy uczestnicy mieli okazje po raz pierwszy spróbować swoich sił na nartach pod czujnym okiem instruktora. Pozostałe dzieci opanowały cały stok. Kolejnego dnia korzystając z zimowej pogody również bawiliśmy sie na stoku, a zimowy dzień zakończyliśmy prawdziwym kuligiem na saniach podziwiając wieczorną panoramę Zakopanego. Przed snem rozgrzaliśmy sie przy ognisku zajadając gorące kiełbaski w góralskiej chacie.
    Wtorek poświęcony był Janowi Pawłowi II. Zwiedziliśmy nowoczesne i ciekawie zaaranżowane muzeum Wojtyłów dokładniej poznając historię Wielkiego Polaka i jego rodziny. Eucharystię przeżyliśmy w bazylice Wadowickiej, gdzie nasza schola „Promyki Miłosierdzia” odpowiadała za oprawę muzyczną. Oczywiście nie mogło zabraknąć prawdziwych papieskich kremówek! Śladami papieża podążyliśmy do Kalwarii Zebrzydowskiej gdzie przewodnik opowiadał nam historię tego miejsca.
Wieczorem tradycyjnie odbył się Festiwal Piosenki Zakopane 2017.
     W środę obudziło nas przepiękne słońce i czyste niebo, wiec wykorzystaliśmy okazję by z Gubałówki obejrzeć panoramę naszych polskich tatr. Pomimo zalegającego śniegu, ogrzewało nas gorące słońce. Słodka niespodzianka od siostry pod postacią kołaczy jeszcze bardziej umiliła nam czas. Opuściliśmy Gubałówkę zjeżdżając wyciągiem Szymaszkowa, po czym spokojnym spacerem udaliśmy sie do Sanktuarium w Krzeptówkach. Tam w bocznej kaplicy z widokiem na Giewont uczestniczyliśmy we Mszy św. Wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy tę góralska perłę architektury.
     Kolejny dzień rozpoczęliśmy od jazdy na lodowisku obok Wielkiej Krokwi. Po wesołej zabawię na lodzie udaliśmy sie na Krupówki, gdzie każdy mógł kupić wymarzone pamiątki dla siebie i bliskich. Ku uciesze dzieci siostra zafundowała wszystkim gorącą porcję frytek. Wieczorem całą kolonią spotkaliśmy się w świetlicy by wręczyć dyplomy zwycięzcom festiwalu piosenki oraz konkursu czystości. Na wszystkich uczestników czekały dyplomy, pamiątkowe poduszki oraz słodkości. Wieczór zakończyliśmy projekcją filmu z udziałem naszych dzieci dziękującym siostrze Wirginetcie za organizację zimowiska.
    Następnego dnia wcześnie rano wyjechaliśmy do Krakowa. W królewskim mieście zwiedziliśmy Kościół Mariacki oraz muzeum dawnego Krakowa w podziemiach Sukiennic. W drodze do kościoła na Smoleńsku stanęliśmy pod słynnym oknem papieskim przy ul. Franciszkańskiej. Mszę św. przeżyliśmy przy relikwiach bł. Matki Angeli. Wyruszyliśmy w dalszą drogę do kopalni soli w Bochni. Pożegnaliśmy się z powierzchnią ziemi i zjechaliśmy głęboko pod ziemię, gdzie przewodnik przywitał nas górniczym pozdrowieniem "Szczęść Boże". Po multimedialnym zwiedzaniu wnętrza kopalni i rejsem podziemnymi łódkami, zjeżdżaliśmy z długiej zjeżdżalni, graliśmy sie na sali gimnastycznej i bawiliśmy się na dyskotece.
     Ostatniego dnia zimowiska odwiedziliśmy Sanktuarium św. JPII, gdzie uczestniczyliśmy we Mszy św. w dolnym kościele przy relikwiach świętego. Nasza schola pięknie prowadziła śpiew. Wraz z przewodnikiem zwiedziliśmy całe sanktuarium i dowiedzieliśmy się wielu kolejnych ciekawostek z życia papieża Polaka. Zwiedziliśmy także wystawę poświęcona całunowi Turyńskiemu. Dalej poszliśmy do świętej Faustyny, ucałowaliśmy jej relikwie, obejrzeliśmy rekonstrukcję jej celi zakonnej oraz zwiedziliśmy Sanktuarium Miłosierdzia Bożego. Pełni wrażeń zadowoleni i wypoczęci wróciliśmy do Warszawy.
     W zimowisku wzięło udział 20 dzieci, nad ich bezpieczeństwem czuwała siostra Wirginetta wraz z 2 paniami wychowawczyniami a duchowym przewodnikiem był dla nas o. Romuald SJ.

20170212 14111320170212 14113220170212 20253320170213 18351220170215 10354120170216 10084320170217 132115IMG 0002IMG 0166IMG 0171IMG 0184IMG 0418IMG 0484

Serdecznie dziękujemy wszystkim parafianom, którzy poprzez zakup płyty i pysznych ciast naszych mam i siostry Wirginetty wsparli nasz wyjazd. Podziękowania kierujemy również dla S.M. Estery za wykonanie przepięknych stroików Bożonarodzeniowych oraz naszych parafianom za ich zakup. Nasze podziękowanie kierujemy również fundacji Banku PKO za dofinansowanie naszego wyjazdu na zimowisko do Zakopanego.

Nasza schola wydała swoją pierwszą studyjną płytę z kolędami "Promyki Miłosierdzia kolędują Małemu". Serdecznie dziękujemy wszystkim parafianom, którzy poprzez zakup płyty i pysznych ciast naszych mam i siostry Wirginetty wsparli nasz wyjazd na zimowisko do Zakopanego. Podziękowania kierujemy również dla S.M. Estery za wykonanie przepięknych stroików Bożonarodzeniowych oraz naszych parafianom za ich zakup. Nasze podziękowanie kierujemy również fundacji Banku PKO za dofinansowanie naszego wyjazdu.

20161217 10495120161217 11174220161217 11174820161217 12313120161217 12320720161217 131107ksi eczka2 DZIĘKUJEMY !!!

Naszą kolonię rozpoczęliśmy zbiórką o godz. 7.00 przed kościołem św. Szczepana. Zapakowaliśmy swoje bagaże i wyruszyliśmy autokarem w Bieszczady. Po drodze zwiedzaliśmy Lubartów, wtedy dołączyła się do nas 9 osobowa schola z s.M.Marleną Zabłocką. Wspólnie uczestniczyliśmy we Mszy św. w Parafii św. Anny w Lubartowie. Następnie przyjechaliśmy do Sandomierza, gdzie na Rynku czekał już na nas przewodnik. Zwiedzaliśmy Bramę Opatowska, Zbrojownię Rycerską z możliwością przebierania się w starodawne stroje, przeszliśmy przez ucho igielne i szlakiem ks. Mateusza oraz wąwozem królowej Jadwigi i św. Jakuba
    Przenocowaliśmy w Sandomierzu uczestniczyliśmy we Mszy św. i dalej zwiedzaliśmy Sandomierz. O godz. 11.30 ruszyliśmy w dalszą drogę do ośrodka „Zielona Polana” w Bieszczadach. Podczas letniego wypoczynku zwiedzaliśmy Przemyśl: Basztę i lochy. Dodatkowa atrakcją była możliwość zwiedzenia wioski Fantasty, gdzie odbyła się gra terenowa. Fabuła była fascynująca. Wszystkim się podobało. Zwiedziliśmy Kalwarię Pacławską, Krasiczyn – zamek o raz Łańcut. Wielkim powodzeniem u dzieci ciszył się Ogród Botaniczny pod Przemyślem. Innego dnia pojechaliśmy na wycieczkę autokarową do huty szkła w Krośnie. Dzieci miały także możliwość spróbowania swoich zdolności artystycznych w samodzielnym malowaniu na szkle i wybijaniu monet. Po powrocie dzieci wraz z wychowawcami bawiły się na świeżym powietrzu, wykonywały plakaty dotyczące zwiedzonych atrakcji. Zaprezentowały swoje grupy w formie prezentacji piosenki, mini dramy, skeczów.
    Kolejnego dnia zdobyliśmy góry „Kozi Garb” wraz z przewodnikiem oraz udalismy się na długą wyprawę do Cerkwi greko-katolickiej. Podczas pieszych wycieczek każdego dnia towarzyszył nam pan przewodnik. Dzieci miały okazje wyszaleć się w basenie na terenie ośrodka. Dzieci pełne energii po kolacji brały udział w podchodach. Za poprawne zrealizowanie zadań oraz odnalezienie poszlak i umiejętność zgodnej współpracy w grupach na dzieci czekał SKARB – SŁODKA NIESPODZIANKA. Kolejnego dnia wyruszyliśmy autokarem do Łopuszki Wielkiej, aby tam wsiąść do Kolejki Wąskotorowej „Pogórzanin”. Jechaliśmy ponad godzinę. Po drodze w Szklarach w okolicach Dynowa przejechaliśmy przez najdłuższy w Europie tunel kolejki wąskotorowej liczący 602 m. Innym ciekawym miejscem wartym odwiedzenia było Muzeum Skamieniałości i Minerałów. Inną wycieczką autokarową było dotarcie na największą zaporę na Solinie. Po przybyciu płynęliśmy statkiem.
     Będąc w Przemyślu odwiedziliśmy Siostry Felicjanki z Prowincji Przemyskiej. Modliliśmy się w kaplicy, zwiedziliśmy ogród i płatkarnię. Każdy z nas miał możliwość obejrzeć w jaki sposób powstają opłatki i cieszyliśmy się z resztek po wykrajaniu komunikantów i hostii.
    Korzystając z talentów muzykalnych naszych dzieci zorganizowaliśmy Festiwal Piosenki „Zielona Polana” 2016. W blasku płonącego Ogniska słuchaliśmy piosenek naszych małych artystów, a w ramach kolacji piekliśmy kiełbaski.
Odbyły się konkursy: czystości, plastyczny, mecze piłki nożnej, dyskoteki, podchody, ogniska. Przez cała kolonię towarzyszył nam temat „Dziękujemy za chrzest”. Każdego dnia dzieci miały hasło dnia i miały wykonać zadanie, które było omawiane bądź odgrywane w formie scenek podczas pogodnych wieczorów.
     W drodze powrotnej do Warszawy zwiedziliśmy Muzeum Zamoyskich w Kozłówce. Codziennie wszyscy koloniści uczestniczyli w Eucharystii w różnych kościołach. Na zakończenie dzieci otrzymały pamiątkowe dyplomy i nagrody. Pełni wrażeń wróciliśmy autokarem do Warszawy.
     Kierownikiem kolonii były S.M. Wirginetta Sadowska, z wychowawcami s.Katrzyną Pigul, S.M. Marleną Zabłocka i dwiema paniami Weroniką i Magdaleną.

20160703 17271820160709 165304P1010040P1010121P1010180P1010194P1010265P1010503P1010544P1010569P1010655P1010694P1010891P1010727P1010730P1010735

Zapisz

28 kwietnia 2016 r. odbył się VII Warszawski Festiwal Pieśni Chrześcijańskiej "Zaufaj Panu" pod Patronatem Jego Eminencji Kazimierza Kardynała Nycza. Dzieci ze scholi wzięły licznie w nim udział. Śpiewały w 3 kategoriach: dzieci młodsze, kl. I - III i IV – VI.

Kategoria najmłodsza

1. Lenia    II miejsce
2. Tosia    III miejsce

Kategoria 7 – 9 lat - solo

1. Klara kl. 1a       II miejsce
2. Liliana kl. 2a    III miejsce
3. Anna kl. 3c       III miejsce

Młodsza schola ( 20 dzieci ) zajęła II miejsce w kategorii zespół, wykonała piosenkę pt. "Rycerz światła"

Kategoria 10 - 12 lat - solo

1. Marysia kl. 6a   II miejsce
2. Joanna kl. 4c    III miejsce
3. Paulina kl. 6a   III miejsce
4. Pola kl. 5a    wyróżnienie

Starsza schola ( 12 dzieci ) zajęła I miejsce w kategorii zespół, wykonała piosenkę pt. "Bogaty Młodzieniec”.

Nagrodzeni otrzymali nagrody książkowe, dyplomy i puchary.
Łącznie zdobyliśmy 11 nagród.

IMG 387520160605 16374120160605 17291120160611 10092720160611 101812

20160609 13022320160612 12011120160619 11502020160619 115026 śpiew na Mszy sw.

1. 13 maja 2014 r. odbył się V Warszawski Festiwal Pieśni Chrześcijańskiej „Zaufaj Panu” pod Patronatem Jego Eminencji Kazimierza Kardynała Nycza. Schola młodsza i 3 dziewczynki zaśpiewały piosenki solo
W kategorii klas IV-VI; 3 dziewczynki solo i starsza schola dzieci śpiewały piosenki

• Przedszkolaki zajęly I miejsce w kategorii -  zaśpiewały piosenkę pt.: "Przyjaciela mam i już"
  • Młodsza schola zajęła III miejsce w kategorii zespół, zaśpiewała piosenkę: "Kochamy Cię Janie Pawle II"
  • Starsza schola zajęła III miejsce w kategorii zespół pt. "Ty tylko mnie poprowadź" na głosy.
  • 3 dziewczynki z klas II-III otrzymały wyróżnienie, natomiast w grupie starszej Ludwika i Marysia wyśpiewałyśmy solo dwa I miejsca,  Julia – III miejsce. Nagrodzeni otrzymali nagrody, dyplomy i puchary .

2. 24 listopada 2014 r. dzieci uczestniczyły w IV Mazowieckim Festiwalu Piosenki z Dobrym Tekstem "Muzyczna Jesień". Przesłuchania festiwalowe odbyły się w Ośrodku Kultury "Arsus", ul. Traktorzystów 14 w Warszawie.
Młodsza schola zajęła III miejsce - zaśpiewały piosenkę pt. "Na drugi brzeg"

3. 15 stycznia 2105 r. Dzieci ze scholi brały udział w IX Wojewódzkim Konkursie Kolęd i Pastorałek w Domu Kultury "KADR". Śpiewały w dwóch kategoriach wiekowych: kl. I - III i IV-VI oraz jedna dziewczynka z kl. V śpiewała solo .
Paulina i starsza grupa naszej scholi wyśpiewała Wyróżnienie.

4. 28 kwietnia 2015 r. - VI Warszawski Festiwal Pieśni Chrześcijańskiej "Zaufaj Panu" Dzieci ze scholi wzięły licznie w nim udział. Śpiewały w 3 kategoriach: przedszkolaki, kl. I - III i IV – VI

• Przedszkolaki zajęły I miejsce w kategorii zespół zaśpiewały piosenkę pt.: "Ojcze Tatusiu"
  • Młodsza schola zajęła II miejsce w kategorii zespół piosenka pt. "Jezus to król "
  • Starsza schola otrzymała wyróżnienie w kategorii zespół za piosenkę pt. "Duch św. niech jednoczy nas" na głosy.
  • Klara z "O" zajęła 3 miejsce. Natomiast Asia z klasy III wyśpiewała solo I miejsce, a Ania z kl. II- II-miejsce, natomiast w grupie starszej jedno wyróżnienie. Nagrodzeni otrzymali nagrody, dyplomy i puchary

Dyplom1DyplomDyplom4Dyplom2Dyplom3Dyplom5P5131178P513120720150523201505242015052520150526201505272015052820150532DSCF1753DSCF1767DSCF1771

Copyright © 2014. All Rights Reserved.